ایجی - خبر

خبر های اینستاگرام - دانلود اینستاگرام

ایجی - خبر

خبر های اینستاگرام - دانلود اینستاگرام

قربانی از همراهی استقلال انصراف داد



اخبار,اخبار ورزشی,پیروز قربانی

پیشکسوت استقلال از حضور در کادرفنی استقلال انصراف داد.

پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال که دیروز (پنجشنبه) با حضور در مراسم معارفه استراماچونی، سرمربی جدید آبی‌های پایتخت به همراه بهزاد غلامپور به عنوان دستیاران این مربی ایتالیایی معرفی شدند از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این تصمیمش توضیح داد: به خاطر یک سری ناهماهنگی‌ها تصمیم گرفتم در کادر فنی استقلال حضور نداشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار اخباری مبنی بر حضورش در استقلال به عنوان آنالیزور، آیا دلیل انصرافش این موضوع بوده، گفت: من از این موضوع یعنی آنالیزوری در استقلال بی‌خبرم. با استقلال هم قراردادی امضا نکرده بودم و الان هم به مدیران باشگاه اعلام کردم که حاضر به همکاری نیستم.


کولاکوویچ: یاد گرفتیم به همه حریفان احترام بگذاریم



اخبار,اخبار ورزشی,کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازی مقابل پرتغال یاد گرفتیم به همه حریفان خود در لیگ ملتها احترام بگذاریم.

به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی مقابل پرتغال گفت: ابتدا از همه مردم اردبیل تشکر می‌کنم و باید بگویم بازی سخت بود و برد ارزشمندی به دست آوردیم. به تیم پرتغال هم تبریک می‌گویم که در ست اول و دوم بسیار خوب بودند و حتی برخی فکر می‌کردند این تیم پیروز بازی خواهد شد.

او افزود: در برخی مناطق زمین روز خوبی نداشتیم اما خوشحالم با برتری این دیدار را پشت سر گذاشتیم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم و با تمام توان مقابل آنها بازی می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او در مورد استفاده از علی‌اصغر مجرد گفت: در کل این را باید بگویم که علی‌اصغر مجرد بازیکن خوبی است اما ما امیر غفور را هم نیاز خواهیم داشت که در بازی‌های بعد از او استفاده کنیم. نیاز داشتیم پیروز از زمین خارج شویم و به همین دلیل من فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه برای کسب پیروزی در انتهای بازی نیاز هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره ادامه همکاری با نوید مشجری نیز گفت: او مدت زیادی است که در تیم العربی قطر حضور دارد اما نوید از کادرفنی (آنالیزور) ما است و در ادامه از او استفاده خواهیم کرد.

کولاکوویچ درباره بازی برابر استرالیا نیز گفت: استرالیا در رتبه بالای جدول قرار ندارد اما آنها همیشه حریف سختی برای حریفان بوده‌اند. آنها کم پیروز شده‌اند اما بازی امروز به ما یاد داد که به همه حریفان احترام بگذاریم. فردا باید بهتر از امروز بازی کنیم و الان به دو برد نیاز داریم تا به شیکاگو برسیم، ما برای تفریح به شیکاگو نمی‌رویم و قطعاً برای موفقیت می‌رویم.


شهرداری سیرجان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری سیرجان با پیروزی برابر سپاهان اصفهان در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ نایب قهرمان شد.

به گزارش تسنیم، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز(جمعه) برگزار شد. در رقابت های امروز و در مهم ترین دیدار شهرداری سیرجان به مصاف سپاهان رفت. دراین دیدار سیرجان با نتیجه 4بریک از سد سپاهان گذشت و با این پیروزی به استقبال جشن نایب قهرمانی خود در این فصل از لیگ رفت.

در دیگر رقابت های امروز ذوب آهن با نتیجه 4بر یک همیاری ارومیه را از پیش رو برداشت. دراین هفته از رقابت ها سپیدار قائمشهر از دیدار با شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر انصراف داد.

نتایج کامل هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال بانوان به ترتیب زیر است:

شهرداری بم 3- سپیدار قائم شهر صفر

ملوان بندر انزلی صفر- پالایش گاز ایلام 2

سپاهان اصفهان 1- شهرداری سیرجان 4

ذوب آهن 4 - همیاری ارومیه 1

راه یاب ملل مریوان 7- پارس جنوبی بوشهر صفر

آذرخش تهران 2- زاگرس شیراز 1

در پایان هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم با 61 امتیاز در صدر قرار گرفت. شهرداری سیرجان با 54 امتیاز عنوان نایب قهرمانی این فصل را به نام خود ثبت کرد.سپاهان با 46 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد. راه یاب با 42 امتیاز، ذوب آهن با 40 امتیاز عناوین چهارم و پنجم را به دست آوردند.


معاون وزیر امور خارجه روسیه: آماده کمک به ایران برای صادرات نفت در صورت اجرا نشدن اینستکس هستیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ریابکوف

معاون وزیر خارجه روسیه از آمادگی این کشور برای کمک به ایران در زمینه صادرات نفت خبر داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اینترفکس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه از آمادگی این کشور برای کمک به ایران در زمینه صادرات نفت خبر داده است. وی همچنین گفت که چنانچه سیستم مالی اتحادیه اروپا با ایران آغاز به کار نکند، روسیه حاضر است که در زمینه مبادلات مالی به ایران کمک کند.

سازوکار اینستکس توسط کشورهای اروپایی برای نجات توافق هسته‌ای ایران پس از خروج آمریکا از برجام ایجاد شده اما هنوز اجرایی نشده است.

سازوکار حمایت از مبادلات تجاری یا اینستکس توسط آلمان، فرانسه و بریتانیا، اوایل فوریه سال جاری میلادی نهایی و ثبت شد.

مقر این گروه در پاریس فرانسه است، مدیریت اجرایی آن را آلمان بر عهده دارد، بریتانیا نیز رئیس کمیته نظارت است.


ترامپ با ولیعهد سعودی درباره ایران صحبت کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ و بن سلمان

کاخ سفید در بیانیه‌ای روز جمعه اعلام کرده رئیس‌جمهور آمریکا با ولیعهد سعودی درباره «تهدید ایران» صحبت کرده است.

به گزارش فارس، کاخ سفید در بیانیه‌ای امروز جمعه تصریح کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به صورت تلفنی با «محمد بن سلمان»، ولیعهد رژیم سعودی درباره «تهدید ایران» صحبت کرده است.

«هوگان گیدلی»، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای تصریح کرد: «سران دو کشور در خصوص نقش حیاتی عربستان سعودی در تضمین ثبات در خاورمیانه و بازار جهانی نفت رایزنی کردند.»